Reclamații
Stimați clienți dacă întâmpinați vreo problemă cu produsele comandate de la noi puteți depune o reclamație. Nu ezitați să ne contactați! Tot ceea ce aveți de făcut găsiți detaliat mai jos:
Realizați o fotografie de calitate a produsului
Dacă întâmpinați vreo problemă în perioada de garanție. Realizați fotografii de o rezoluție ridicată, clare, a părților deteriorate sau ale defectelor produsului. Vă recomandăm să realizați aceste fotografii din unghiuri diferite.
Completați formularul
Completați cu datele dumneavoastră formularul, descrieți detaliat deteriorările apărute, anexați fotografiile și trimiteți-le la adresa de email reclamatii@supermobel.ro.
Verificăm informațiile
Bazându-ne pe informațiile oferite in formularul primit de la dumneavoastrâ, colegii noștri de la Departamentul Reclamații vor verifica pagubele reclamate.
Procesarea reclamației
Timpul de soluționare a unei reclamații este de maximum 30 de zile. În acest termen va vom oferi un răspuns la sesizare. Modalitatea de soluționare a reclamațiilor
După ce experții noștrii vor evalua produsul vă vom oferi o soluție în cel mai scurt timp posibil. Posibile soluții la reclamație pot fi înlocuirea unei părți sau a întregului produs sau un discount. Satisfacția clientului reprezintâ prioritatea noastrâ.