Întrebări frecvente

 

  1. Termeni și condiții - RIDICARE LA ETAJ GRATUITA

    Ridicarea le taj gratuita se aplică numai pentru produsele marcate cu eticheta " RIDICARE LA ETAJ GRATUITA " și pentru întreaga comandă, care include produsul marcat cu această etichetă. Comanda trebuie să fie plasată în momentul în care produsele sunt marcate cu eticheta " RIDICARE LA ETAJ GRATUITA ". În cazul în care produsele nu sunt în stoc, dar comanda a fost plasată la un moment în care produsele erau marcate cu eticheta " RIDICARE LA ETAJ GRATUITA ", atunci ridicarea la etaj gratuită se aplică chiar dacă coletul va fi livrat la un moment în care produsele nu mai sunt marcate cu eticheta respectivă.

  2. Cum cumpăr?

    Mai întâi alegeți produsele din oferta noastră. Faceți clic pe configurator și alegeți parametrii produsului (de exemplu, dimensiunea patului, culoarea lemnului, tipul saltelei, spațiul de depozitare) și alegeți Cumpărați (Adaugă în coș). În coș introduceți adresa, modalitateal de livrare și metoda de plată apoi trimiteți comanda. Confirmăm primirea comenzii prin e-mail în mod automat, ulterior veți fi contactat de un reprezentant vânzări care vă va confirma comanda și disponibilitatea produsului în configurația aleasă. Vom comanda produsul și vă vom informa cu privire la  timpul de livrare cu două zile înainte de livrare.

  3. Cât costa ridicarea la etaj?

    Ridicarea la etaj poate fi adaugata direct în coșul de cumpărături înainte de a trimite comanda. Prețul depinde de valoarea comenzii. Pentru comenzi până in 1 000 RON, se percepe o taxă de 100 RON. Ridicarea la etaj pentru comenzile în valoare de 1 000-1 999 RON sunt taxate cu 200 RON. Ridicarea la etaj pentru comenzi de 2 000 RON sau mai mari se taxează cu 300 RON. În cazul unui eveniment cu reduceri, se aplică prețurile stabilite pentru evenimentul respectiv.

  4. Cum plătesc?

    Ramburs, numerar la livrare sau Card – plătiți în numerar sau cu cardul la șoferi când preluați marfa.
    Transfer bancar – efectuați plata prin transfer bancar, banii trebuie să fie vizibili  în contul nostru cu cel puțin o zi înainte de livrarea comenzii. Trebuie să țineți cont că poate exista o anumitâ diferență de timp de la momentul plații până ca banii să intre în contul nostu. acest lucru se datorează procesatorului de plăți.
    Plata în numerar în cazul ridicării personale – dacă veniți personal la depozitul nostru pentru a ridica produsele, vă reamintim să vă aduceți bani cash deoarece momentan nu este posibilă plata cu cardul la depozit.

  5. Când sosește produsul?

    Vă rugăm să țineți cont de faptul că timpul de livrare este estimativ. Ora de livrare este aproximativă.
    ÎN STOC - Vom livra produsele in termen de maximum 10 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii.
    În 14 zile - Vom livra produsele în maximum 24 de zile lucrătoare de la confirmarea comenzii. În 14  ile vom primi produsul în depozit plus 10 zile termen de livrare. Aceeași modalitate de calcul se aplică termenelor de mai jos
    1-3 săptămâni - Livrăm produsele în termen de maximum 31 de zile lucrătoare de la confirmarea comenzii.
    2-5 săptămâni - Livrăm produsele în termen de  maximum42 de zile lucrătoare de la confirmarea comenzii.
    5-8 săptămâni - Livrăm produsele în termen de maximum 63 de zile lucrătoare de la confirmarea comenzii.

  6. Cum livrăm produsele?

    Șoferul apelează clientul cu aproximativ 15 minute înainte ca acesta să sosească la adresă. La primirea produsului comandat, vă recomandăm să verificați starea produselor pentru eventuale deteriorări care se pot produce în timpul transportului. Dacă totul este în regulă, veți semna Nota de primire și produsele sunt ale dumneavoastră.

  7. Fiți atenți la ... ?

    Când plasați comanda, verificați dacă caracteristicile sunt corecte, dacă culoarea lemnului sau a tapițeriei corespunde cerințelor dvs.

    Când alegeți un colțar fiți  atenți la orientarea colțarului, citiți cu multă atenție informațiile din descrierea produsului. Pentru unele colțare, orientarea colțului este determinată de partea mai lungă cu cotiera, nu de direcția vizuală a colțului.

    Verificați întotdeauna când preluați produsele. Dacă nu sunteți mulțumit de starea produselor, nu semnați Nota de primire. Prin semnătură dvs. confirmați că ați primit produsul în stare bunâ iar orice reclamație ulterioară cu privire la starea produsului nu va fi luată în considerare.

  8. Ce înseamnă retur în 14 zile?

    Dacă nu sunteți mulțumit de produs reurnați-ne produsul iar noi vă vom rambursa contravaloarea produsului. Este alegerea dvs. dacă veniți personal cu produsul sau optați pentru un serviciu de curierat sau poștă. Este o cerințâ ca produsele să fie ambalate cu atenție și în stare bună, fără urme de uzură.

  9. Care este diferența dintre retur în 14 zile și o reclamație?

     Dacă ne  returnați produsul în  14 zile, vă vom rambursa banii fără invocarea vreunui motiv. Când faceți o reclamație, trebuie să completați un formular de reclamație, să ne trimiteți fotografii cu daunele suferite sau să trimiteți produsul direct la noi pentru a fi inspectat. În termen de 3 zile lucrătoare, vă vom informa în ce stadiu estesesizarea dumneavoastră.

  10. Produsele livrate sunt asamblate?

    Livram toate produsele dezasamblate, este mai simplu și mai sigur pentru transport. Produsele mai voluminoase le veți primi în mai multe colete, pentru produsele de dimensiuni mai mici va fi suficient un singur colet. Cu toate acestea, asamblarea în sine este simplă și veți primi întotdeauna instrucțiuni de asamblare și toate acesoriile necesare.

  11. Cum funcționează ridicarea personală a produselor?

    Plasați o comandă și faceți clic pe ridicare personală. Când confirmați comanda, veți stabili un interval de ridicare a produselor . Vă vom pregăti produsele în depozitul nostru iar dvs. le veți ridica în termenul stabilit. Veți efectua plata fie în numerar la fața locului, fie în avans în contul nostru bancar.